Je afspraak


Een afspraak maken

Wil je een afspraak maken, wijzigen of annuleren, dan kan je terecht bij de afdeling zelf. Je vindt deze door verder te klikken op afdelingen of via de specialist die je nodig hebt.

> AFDELINGEN

> SPECIALISTEN

Op afspraak komen

Kom tijdig naar je afspraak

Kom je niet opdagen op een afspraak zonder voorafgaand te annuleren, dan kunnen hiervoor kosten aangerekend worden. Voor heel wat afspraken brengen we onderzoeksapparatuur of medicatie in gereedheid waaraan kosten verbonden zijn. Bovendien willen we vermijden dat andere patiënten niet verder kunnen geholpen worden. Het is dus heel belangrijk dat je het ons zo snel mogelijk laat weten, als het niet lukt om op je afspraak aanwezig te zijn.

Hoe meld je je aan bij de inschrijfkiosk?

  1. Ga naar één van de kiosken in de inkomhal
  2. Aanmelden doe je door je identiteitskaart in te steken in de kiosk
    • Heb je geen identiteitskaart bij? Druk dan op “geen eID”. Je krijgt een volgnummer en je mag naar de wachtruimte voor de inschrijvingen gaan. Wanneer jouw nummer op het scherm verschijnt, mag je naar het loket gaan en zal de onthaalmedewerker het nodige voor je doen.
  3. Je contactgegevens verschijnen op het scherm, controleer zeker of deze correct zijn.
    • Indien ze correct zijn druk je op “ja”
    • Indien ze moeten aangepast worden druk je op “nee”. Je krijgt een volgnummer en je mag naar de wachtruimte voor de inschrijvingen gaan. Wanneer jouw nummer op het scherm verschijnt, mag je naar het loket gaan en zal de onthaalmedewerker de nodige wijzigingen voor je uitvoeren.
  4. Je afspraak bij de specialist wordt op het scherm getoond. Deze mag je bevestigen.
  5. Duid aan of het om een werkongeval gaat of een consultatie bij een specialist.
  6. Je etiket wordt afgedrukt, waarop vermeld staat waar je je mag aanmelden of in welke wachtzaal je mag plaatsnemen.
Inschrijven aan kiosk